2010年4月13日 星期二

好想嘔呀 !?!?

快樂冇胃口 好想嘔呀 :
昨晚開始想嘔呀 唔係有佐呀 六合彩唔鬼見中呀 成日唔係見到小強 就係唔知見埋d咩鬼野毛呀 琴日陪屋企人去大陸行下啦 之後去羅湖商業城嗰間小桃園食飯啦 d野好食就好食啦 個鬼個碗湯都冇異樣 我嗰碗呢 就比我飲飲下 發現有條毛喺裡面呀 真係嘔都嘔唔切呀 嗰條毛係又攣又長 好恐怖呀 點解會咁架 到現在我都喺度諗緊條毛呀 我老公問我使唔使去睇醫生呀 本來唔想寫喺個blog度 但老公話 可能寫完之後 心情會好番d唔使睇醫生啊
川芎白芷魚頭湯呀

就係呢條啦 可能有d人攞佐出嚟當冇事 但我唔得呀 好想嘔呀 我對呢d野感到好嘔心呀 根本唔似係頭髮嚟架 條毛黐喺個魚頭到 好嘔心呀 如果你地喺現場見到都話唔似頭髮架

節錄自 快樂 's 部落格(blog)
-------------- ******* ---------------
好彩!
這只是加拿大毛, 不是陰毛,衛生一點.
不過, 不用怕,已經煮過了.
這已經是比較容易接受呢.
我遇過 ...
1) 食了幾口叉燒飯後 ... 有一隻3mm小強緩慢地從飯裡爬出碟面來,好像熱熱的白飯將它弄得頭暈暈的樣子.
把它放到檯面,然後繼續我的叉燒飯.


2) 早上,未天光,沒有開廳燈. 如常食兩碗炒後出發去遠足.期間為什麼一些東西總是咬不開,
感覺不出是什麼東西,薄薄的,沒有什麼味道.
用手拿出來,走進廚房,在燈下一看 ...噢(答案在下面最底處,飯後一小時才看吧,安全點***),
餘下的時間唯有啟動我的人肉掃描機-眼睛,看看還有什麼發現,好彩!沒有了!

經過此一事件,每當食飯時,不論在家在外,人肉掃描機會自動啟動,當然味覺,嗅覺也不會閒著.
不全是用來找不好的,都會用來欣賞美味的食物.

試試啟動你人肉掃描機 ...會有很多得著 ...

3) 在食店,好像是快餐店吧.伴碟的一棵小棠菜裡面有...藍藍的 .....不規則的 ......丸狀物 .......化肥是也,不會少過一茶匙.
試想想,煮過這棵菜的水變成什麼 ...不是上湯,是化肥水.
你可能會問 ...是否每一棵菜都看看它的裡面? Yes.打開來看.
你會再問為什麼我會有此動作 ...在我很小的時候,還未讀幼稚園.外賣回來的小菜裡面有 ... 生菜裡面有廁紙,即是沒有認真清洗過的.


還有很多,很多 ... 唔講啦
否則不用出外用膳啦.
其他的不用想那麼多,
只有小心點吧,
如非必要便在家用膳或者找一家信得過的.
Good Luck! Take Care!

*** 不如,猜猜是什麼 .....今晚外出回來後才公佈答案好嗎?
 
HikerHiker的相簿
4000
  • 渣古全 渣古全
    可怕
    • Hiker Hiker
      • Hiker
      • 2010年4月16日下午11:41
      We should open our eyes while taking meals.
  • 大輝 大輝
    • 大輝
    • 2010年4月14日上午10:23
    曾經係大牌檔食盅飯,飯裡面有齊木屑碎石同鐵釘 $@&*!%#^! 認真玩嘢! " 總是咬不開", " 薄薄的 " 是防腐劑? 不會是衛生棉吧
  • 加油 加油 加油 加油
    加拿大 不過我第一眼見到 我就諗係嗰d毛啦 我食唔到野呀 同埋嗽口無數次呀
    • Hiker Hiker
      • Hiker
      • 2010年4月13日下午11:51
      1)Thinking the hair came from a pig can let you feel better.
      2) No problem because it has been already sterilized after cooking.
      3)Taking food little by little.
      4) To suppose that the hair is from your husband.

沒有留言:

張貼留言