2008年7月6日 星期日

summary

游游游緊水 is the third blogger to bookmark my blog.
大家好, 好耐冇見啦, 由於我懶, 加上我一向都講我係會響xange 到update 多d (雖然xange 都好少上).......另一個原因係上一排顧住上facebook
等我update 下先...
1.我仲響uk...
2.仲做緊同一份工, 加左2% 人工咁大把...好過冇
3. 前一排個個星期日都要返學, 9至4, 累到屎
4. 學緊車, 我估學多幾堂可以去考...嘿嘿
上星期最新影既......睇下又肥左 -.-


有一次睇到sushi都有急凍, 偷偷地易左佢.....覺得佢好似假咁樣, 都唔想食呀


9月個時公司請去玩2日一夜, 個日朝早7點, 去左游早水, 個到係north sea, 凍到阿媽都唔認得呀

沙灘既夜景, 響我住間房影ga...


同我d熊仔開生日會.......你可能話廿幾歲人都搞d咁既野,,, ,係呀, 我就係咁ga la, 冇得救ga la


8月尾自己一個人去左scotland 玩, 去左愛丁堡, glasgow, 同尼"絲"湖到玩,,,,,, 愛丁堡好好玩呀, 我去左時係仲fringe festival, 好多實驗劇場, 晚晚都好熱鬧呀, 我都未玩晒呀, 有機會會再去, 而glasgow 就冇咩特別啦, 去到loch ness 見到唔水怪有d 失望


我既新laptop, 但係俾我用左唔夠一個月, 佢已經俾我好唔小心地,整到有傷痕......個cover 俾我'6"溶左d..., "粒"左d呀...唔制呀...我點解會咁ga, 咁唔小心既.....
但係我唔鐘意用vista....


teddys!!!


好多野都係響9月發生, 我咁大個第一次做手術, 雖然係一個小小小手術, 即日走得, 但係當訓響手術床上, 望住大光燈既感覺, 我唔想再有, 開左2個小傷口, 一個響頸一個響肚, 好似科學怪人呀!!!!


同同事去食飯同打bowling.....


上次去玩, 打左佢去呀....佢左後坐....


halloween 我扮鬼嚇人呀..... 去左個theme park 玩, 但係冇ocean park咁, 咁多野玩呀。。。。。。

我黎排就係咁過啦, 你地呢?

沒有留言:

張貼留言