2010年1月23日 星期六

多寶 - 一隻可憐既唐狗女

引用自 多寶 - 一隻可憐既唐狗女
Click 多寶 - 一隻可憐既唐狗女
網誌分類:動物領養區 |
圖片
網誌日期:2010-01-21 14:17
上星期六入左一個好出名既大場, 諗住去玩下啦.....見到一家人入左黎 "睇環境"......我知道果個場太多狗都未必可以再收狗架喇, 所以走埋去問下佢地咩事啦.....原來佢地係想安置佢地既狗狗入去....但係...義工都同佢地講佢地暫時無位收架喇.....
咁我問左佢地電話, 今日收到隻唐狗女既相, 急急咁出POST 睇下幫唔幫到多寶! 原來狗狗都6歲了......你地睇下佢既相, 忠心, 天真, 傻傻的.....主人一困佢入浴室就發晒癲咁抓門要出黎見到主人先安心.........
主人當然同我講如果個場唔收, 我又幫唔到佢地, 狗狗就送去啪架喇.......唉.............見到狗狗開心笑既照片, 眼淚就忍唔住出黎了.....
以下係COPY主人既E-MAIL, 如果大家可以幫到多寶, 留個言啦~~~~~我E-MAIL: adoption@live.hk

唐狗女, 金啡色, 6歲, 33磅, 已絕育, 有晶片.

因居住環境禁止養狗, 大廈管理處已發出警告信, 如未能於14日內搬走狗隻, 將採取進一步法律行動. 已問遍所有親朋戚友, 未能收留, 無可奈何之下, 當每日家中無人時, 便將多寶鎖於浴室內, 以免吠聲招鄰居投訴. (因每當家中無人, 多寶聽到走廊有聲便吠). 困多寶在浴室雖然可避免發出吠聲, 但每次回家打開浴室門, 便會看見相中的情景……滿地血跡! 令人慘不忍賭.多寶不斷用指甲刮門, 血跡是指甲割傷所致. 每次回家都要清理一番之餘, 亦實在不忍心多寶每日如此自殘. 但除了困在浴室, 實在並無他法. 萬一管理處採取進一步法律行動, 便要立即搬走多寶, 到時無處安置, 只有送去愛協, 亦只是死路一條. 希望拯救被遺棄寵物中心可以收留多寶, 我亦可以繼續助養, 延續其生命. 請幫忙!



what a sad life of doblo!!!!!

  • Goldenhusky22 Goldenhusky22
    thanks for yr help ^^
    • Hiker Hiker
      • Hiker
      • 2010年1月25日下午11:06
      Not at all!

沒有留言:

張貼留言