2009年1月24日 星期六

事非經過不知難 ....... Jan. 2009

After reading the article below, I have these words in my mind ......
.......... 事非經過不知難
------------- ***** -------------

離 門 兩 碼 「 打 飛 機 」

瀏覽人次: 1,367
每 次 看 到 那 些 職 業 足 球 員 門 前 失 機 , 又 或 是 離 門 幾 碼 「 打 飛 機 」 把 球 射 出 門 楣 外 時 , 總 禁 不 住 狠 狠 的
一 句 : 「 有 冇 搞 錯 , 咁 都 唔 入 ! 」 若 果 有 幾 個 球 迷 波 友 一 起 看 的 話 , 還 會 補 上 一 句 : 「 俾 我 都 射 得 入 啦 ! 咁 渣
! 」
終 於 , 報 應 來 了 !
上 星 期 為 了 重 溫 踢 七 人 賽 的 滋 味 , 改 變 了 深 夜 踢 足 球 的 習 慣 , 改 為 早 上 跟 公 司 的 足 球 隊 補 課 練 習 , 當 當 陪 練 , 戥 戥 腳 。
好 不 容 易 等 到 人 齊 開 波 , 感 覺 氣 力 充 沛 , 大 可 以 助 攻 助 守 。 可 踢 七 人 場 跟 深 夜 踢 的 五 人 場 不 同 , 場 地 大 得 多 , 上 上 落 落 幾 回 已 開 始 氣 力 不 繼 , 氣 喘 如 牛 。 接
當 然 是 採 取 企 鵝 戰 術 , 大 多 數 時 間 站 在 中 場 附 近 蕩 來 蕩 去 , 只 在 必 要 時 才 花 點 氣 力 追 追 滾 動 的 皮 球 。
突 然 , 對 手 在 中 場 失 波 , 我 們 有 一 個 快 速 反 擊 的 機 會 , 隊 友 很 快 把 球 推 向 底 線 , 眼 看 有 入 球 機 會 , 當 然 拚 盡 全 力 殺 入 禁 區 , 迎 接 來 球 。 說 時 遲 那 時 快 , 隊 友 在 底 線 前 擺 脫 了 追 纏 的 後 衞 , 傳 出 一 個 又 快 又 勁 的 半 腰 波 , 我 趕 緊 衝 向 龍 門 口 , 希 望 在 其 他 守 衞 趕 到 前 把 球 撞 入 網 。 幸 運 的 , 我 比 守 衞 早 到 一 步 , 在 離 門 兩 碼 左 右 撞 上 傳 球 。 誰 知 , 我 踢 中 的 是 球 的 底 部 , 即 術 語 說 的 炒 中 波 底 , 這 個 眼 看 必 入 的 球 就
天 高 飛 , 越 過 門 楣 , 幾 乎 飛 出 場 外 。
隊 友 沒 有 說 甚 麼 , 他 們 臉 上 那 副 難 以 置 信 、 似 笑 非 笑 的 表 情 讓 我 深 深 感 到 他 們 心
在 說 : 「 有 冇 搞 錯 , 咁 都 唔 入 。 俾 我 都 射 得 入 啦 ! 咁 渣
! 」
唉 , 原 來 離 門 兩 碼 射 失 唔 係 咁 難
咋 ! 都 係 唔 好 亂 笑
球 員 !

P.S. above article (盧峯 -author )comes from AppleDaily 24/1/2009

沒有留言:

張貼留言